Projecte de millora de l’accessibilitat al CAP El Temple de Tortosa

Enguany el CAP Temple fa 20 anys que ofereix atenció a la salut a nens i a adults, en horari de matí i tarda, durant totes les etapes de la vida i adaptant-se a les necessitats canviants de la població.

L’edifici del CAP El Temple també acull l’atenció a les urgències de Tortosa i rodalies els dies laborables en horari nocturn (de 21 h a 8 h) i dissabtes i festius 24h al dia. Fora d’aquest horari addicional d’atenció a les urgències, cada centre sanitari i consultoris locals s’organitzen per tal d’atendre les urgències dels seus usuaris.

L’atenció de qualitat requereix un temps de dedicació a cada persona i també una bona accessibilitat als professionals sanitaris de referència quan els necessita. La cerca d’aquest equilibri és una constant que preocupa tant al professional com a la població.

Intentant adaptar-nos a les necessitats de la població, el CAP El Temple instaura a partir del 3 d’abril els canvis següents en la seva organització:

  • Increment del nombre de visites disponibles al dia amb cita prèvia. Algunes d’aquestes visites únicament estan disponibles amb 2 dies d’antelació. La citació per a aquestes visites es farà mitjançant Internet, telèfon 93 326 89 01 i presencialment al CAP El Temple.
  • Reserva de visites que requereixen atenció el mateix dia. La visita el mateix dia serà únicament per a persones que presentin problemes de salut que no puguin esperar la visita amb cita prèvia. Aquests pacients seran valorats prèviament pel seu infermer. Per això, és important conèixer l’horari d’atenció del seu metge i infermer, a pesar que si necessiten atenció urgent els atendran quan calgui altres professionals. La citació per a aquestes visites serà presencialment al CAP El Temple. En cas de necessitar atenció urgent, el telèfon de contacte continua sent el 061.
  • Potenciació del correu electrònic com a mitjà de comunicació dels usuaris amb els professionals sanitaris en aquells casos en què sigui possible mitjançant l’aplicació La Meva Salut.
  • Canvis en atenció a l’usuari per tal de reduir l’espera a admissions i millorar l’atenció personalitzada. En aquest sentit, s’instal·la una nova pantalla electrònica amb impressora perquè l’usuari pugui imprimir el pla de medicació (recepta electrònica) i els justificants de visita, programi la visita, sol·liciti canvi de metge i infermer, consulti les visites pendents, obtingui informació del centre i ens faci arribar l’enquesta de satisfacció. Progressivament s’aniran incrementant les funcions que es podran fer virtualment sense que calgui passar pel taulell d’admissió.

Els professionals del CAP Temple desitgem d’aquesta manera apropar-nos més a les necessitats de la població, garantint sempre la qualitat de l’atenció, tal com definim en la nostra missió: “Oferir atenció sanitària pública d’excel·lència a la població”.

 

Tortosa, 3 d’abril de 2017

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s